Kills
- listek
- Posty: 460
- Rejestracja: pt paź 31, 2008 19:53
- Auto: M3 3.0, M3 E46
- Lokalizacja: KOŁOBRZEG
- Kontakt:
Re: Kills
jeśli chodzi o tą drugą akcje to nic dziwnego
u mnie do 220, 540 (manual) z tyłu a przy 240 już długośc przede mną, moment też swoje robi
u mnie do 220, 540 (manual) z tyłu a przy 240 już długośc przede mną, moment też swoje robi
zarejestruj swoje ///M na
www. bmw-motorsport.pl
www. bmw-motorsport.pl
Re: Kills
nie zrzucajmy wszytskiego na drivera hehehe wynik ten jest jak najbardziej prawidłowy.listek pisze:wszystko zalezy od "drajwera"
no i 540 była mocniejsza, ja jechałem ze standardową
Acha, e39 4.4 ma standardowo ok 310 KM. Katalogi zaniżaly moc, nie wiem po kiego.....
(tak, wyniki z hamowni to pokazały w nie jednym przypadku)
Pozdrówka!
Re: Kills
Właściciele E36 przyklejcie sobie na klapie znaczek 316i i zobaczcie co się wtedy dzieje
Z Civicami i innymi takimi wynalazkami prowadzonymi przez młodzież w czapce z daszkiem z reguły ide sobie równo dla zabawy a przy 3ce wciskam gaz do podłogi. Prawdziwa zabawa się zaczyna z Evo, Imprezami i różnej maści Posche którzy regularnie dostają w d... Na zdrowy silnik i ponad 180kg wyrzucone do kosza nie ma mocnych

Z Civicami i innymi takimi wynalazkami prowadzonymi przez młodzież w czapce z daszkiem z reguły ide sobie równo dla zabawy a przy 3ce wciskam gaz do podłogi. Prawdziwa zabawa się zaczyna z Evo, Imprezami i różnej maści Posche którzy regularnie dostają w d... Na zdrowy silnik i ponad 180kg wyrzucone do kosza nie ma mocnych

Re: Kills
Odklejanie emblematów to nie najlepszy pomysł... ludziska i tak nie wiedzą czy uzurpator czy oryginał, bo w kraju mamy więcej ///M niż fabryka wypuściła, a zderzaki i fele można też dołożyć. Zabawa istotnie jest przednia 
Jeśli chodzi o tych w szerokich bluzach, daszkami i stringami na zagłowkach to obyś któregoś dnia się nie ździwił jak mu dopompuje turbo

Jeśli chodzi o tych w szerokich bluzach, daszkami i stringami na zagłowkach to obyś któregoś dnia się nie ździwił jak mu dopompuje turbo

Re: Kills
W końcu trafilem na fajnego przeciwnika.
Wczoraj ustawilem sie z RS6 (nie najnowsza), z rolki od 40 km/h do jakis 180.
Kierownik nieco mnie podpuścil mówiąc że ma serię, a okazalo sie że auto jest po tuningu ABT 504KM i 660Nm, plus dolozony do tego caly wydech Mangaflow.
Wynik byl taki, że od 40 km/h jechaliśmy drzwi w drzwi.
Ewentualne różnice typu pol maski braly sie z szybkości rekacji, czy moich zmian biegów. Po teście stwierdziliśmy że jadą równo.
Wczoraj ustawilem sie z RS6 (nie najnowsza), z rolki od 40 km/h do jakis 180.
Kierownik nieco mnie podpuścil mówiąc że ma serię, a okazalo sie że auto jest po tuningu ABT 504KM i 660Nm, plus dolozony do tego caly wydech Mangaflow.
Wynik byl taki, że od 40 km/h jechaliśmy drzwi w drzwi.
Ewentualne różnice typu pol maski braly sie z szybkości rekacji, czy moich zmian biegów. Po teście stwierdziliśmy że jadą równo.
Ostatnio zmieniony wt lis 03, 2009 13:41 przez boogie, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrówka!
Re: Kills
hmmm, jako że tamat na wierzchu to i ja coś napisze.
Ostatnio miałem przyjemność odbycia 3 prób z EVO X. Na moją korzyść - 2 osoby w EVO z czego pasażer minimum 100 kilo
vs ja sam + u mnie R888.
Wynik jak dla mnie szokujący
babcia regularnie po zapięciu 3 biegu wyraźnie odjeżdżała, przy 160kmh EVO min. 2 długości z tyłu.
Widok zszokowanego pasażera EVO na światłach, pytającego "co żeś tam k#$%wa wsadził kolego?!?!"
nic kolego, to zwykłe 15-letnie M5, hehehe - bezcenne
Ostatnio miałem przyjemność odbycia 3 prób z EVO X. Na moją korzyść - 2 osoby w EVO z czego pasażer minimum 100 kilo

Wynik jak dla mnie szokujący

Widok zszokowanego pasażera EVO na światłach, pytającego "co żeś tam k#$%wa wsadził kolego?!?!"

No Fear - No Fun!
Re: Kills
Również miałem pare przygód z EVO X - te auta naprawdę strasznie biednie jeżdżą w serii. (waga + słaba moc).SyTy pisze:hmmm, jako że tamat na wierzchu to i ja coś napisze.
Ostatnio miałem przyjemność odbycia 3 prób z EVO X. Na moją korzyść - 2 osoby w EVO z czego pasażer minimum 100 kilovs ja sam + u mnie R888.
Wynik jak dla mnie szokującybabcia regularnie po zapięciu 3 biegu wyraźnie odjeżdżała, przy 160kmh EVO min. 2 długości z tyłu.
Widok zszokowanego pasażera EVO na światłach, pytającego "co żeś tam k#$%wa wsadził kolego?!?!"
nic kolego, to zwykłe 15-letnie M5, hehehe - bezcenne
Re: Kills
Ja tez mialem okazje scigac sie ze swiatel z evo X podobno podrasowane (350ps) Od startu emunia miala przewage
bylem milo zaskoczony

-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Kills
dziwne, sprawne robią niskie 13 na 400.raptownym3 pisze:Pare dni temu moje m3 3,0 wlalo rs4 b7 i to sporo
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Kills
Ze startu troche mi ucieka ale niewiele a z rolki dostaje obojetne czy z 3 biegu czy z 2
Raptowny M-Performance